Konkurs na maskotkę Akademii Piłkarskiej Gwardii

Napisał Administrator 18.11.2024

Zapraszamy do udziału w konkursie, w którym wybrana zostanie oficjalna maskotka Akademii Piłkarskiej Gwardia Koszalin!

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego maskotki kojarzącej się z klubem i promującej Akademię Piłkarską Gwardia Koszalin. Maskotka ma stać się wizytówką klubu i odwoływać się do tradycji oraz wartości kultywowanych w klubie. Będzie wykorzystywana jako maskotka promująca wydarzenia o charakterze sportowym.

W pierwszej kolejności prosimy o przesłanie własnej twórczości na adres e-mail: rada_rodzicow@gwardia-koszalin.pl do 9 grudnia. 

O wyłonieniu zwycięzcy konkursu zadecyduje specjalnie powołana komisja konkursowa. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 15 grudnia, podczas Turnieju Gwardyjka CUP - Gramy dla Tofika!

REGULAMIN KONKURSU NA MASKOTKĘ AKADEMII PIŁKARSKIEJ GWARDIA KOSZALIN

Cele konkursu:

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego maskotki kojarzącej się z klubem i promującej Akademię Piłkarską „Gwardia” Koszalin. Maskotka ma stać się wizytówką klubu i odwoływać się do tradycji i wartości kultywowanych w „Gwardii”. Będzie wykorzystywana jako maskotka promująca wydarzenia o charakterze sportowym.

§ 1

Informacje ogólne:

1. Organizatorem konkursu jest AP „Gwardia” Koszalin.

2. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 09.12.2024r.

3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 15.12.2024r.

4. Przesłanie pracy na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu Konkursu.

5. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są dostarczyć zgodę podpisaną przez opiekuna prawnego na udział w konkursie

6. Sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie oraz sporne, dotyczące organizacji rozstrzyga Organizator Konkursu.

§ 2

Zakres przedmiotowy konkursu:

1. Prace konkursowe powinny być przygotowane w formie projektu graficznego w technice dowolnej.

2. Praca powinna być zaopatrzona w krótki opis projektu.

3. Każdy uczestnik może również dołączyć nazwę maskotki, jednak nazwa ta nie będzie przedmiotem konkursu i nie będzie miała wpływu na wybór Komisji konkursowej.

§ 3

Założenia konkursu:

1. W konkursie mogą brać udział uczniowie koszalińskich szkół podstawowych i średnich oraz każdy mieszkaniec miasta Koszalin.

2. Autor może nadesłać maksymalnie jeden projekt graficzny.

3. Prace muszą być pracami autorskimi, nienagrodzonymi wcześniej w innych tego typu konkursach.

§ 4

Miejsce, termin i sposób składania projektu:

1. Informacje dotyczące konkursu na projekt graficzny umieszczone będą na stronie AP „Gwardia” Koszalin oraz na portalu Facebook fanpage AP „Gwardia” Koszalin

2. Do projektu maskotki należy dołączyć dane osobowe autora (imię, nazwisko, wiek autora, adres i numer telefonu oraz adres e-mail).

3. Projekty maskotki należy składać mailowo na adres: rada_rodzicow@gwardia-koszalin.pl w terminie do 9.12.2024 roku (decyduje data otrzymania maila).

4. Prace konkursowe niespełniające wymagań, o których mowa w Regulaminie konkursu lub dostarczone po terminie, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, nie będą podlegały ocenie Komisji.

§ 5

Zasady wyboru projektu maskotki:

1. O wyłonieniu zwycięzcy konkursu zadecyduje specjalnie powołana Komisja składająca się z przedstawicieli AP „Gwardia” Koszalin, którą powołuje Organizator konkursu.

2. Komisja nadzorować będzie prawidłowy przebieg Konkursu.

3. Komisji przysługuje prawo do niewyłonienia zwycięzcy.

4. Decyzje Komisji są ostateczne i nieodwołalne, zapadają większością głosów.

5. Komisja dokonując wyboru najlepszej pracy będzie brała pod uwagę nie technikę i poziom wykonania lecz pomysł. Najbardziej pożądanym projektem, będzie ten, który w największym stopniu będzie odwoływał się do kultury, tradycji i klimatu klubu.

§ 6

Zasady przyznawania nagród:

1. Powołana Komisja konkursowa wyłoni Zwycięzcę. Dopuszczalne jest przyznanie wyróżnień.

2. Autorowi wygranej pracy przysługuje nagroda rzeczowa.

3. Laureat konkursu zostanie ogłoszony, podczas turnieju charytatywnego, który odbędzie się w Koszalinie w dniu 15.12.2024

5. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w konkursie oraz przygotowaniem projektu graficznego maskotki ponosi uczestnik konkursu.

6. Informacja o wynikach, terminie i miejscu wręczenia nagrody zostanie podana na stronie internetowej: Facebook fanpage AP „Gwardia” Koszalin

§ 7

Postanowienia końcowe:

1. Zgłoszenie projektu maskotki do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem majątkowych praw autorskich do tego projektu i jego nazwy na rzecz AP „Gwardia” Koszalin we wszystkich polach eksploatacji, w tym w szczególności na:

a) utrwalenie i zwielokrotnienie wszelkimi technikami,

b) publiczne prezentowanie,

c) umieszczenie w sieci Internet,

d) wprowadzenie do komputerów zamawiającego,

e) nieodpłatne wprowadzenie do obrotu projektu graficznego,

f) druku i produkcji materiałów informacyjnych i promocyjnych z wykorzystaniem projektu graficznego,

g) tworzenie na jego podstawie nowych opracowań,

h ) zwielokrotnienia określoną techniką, w tym na nośnikach elektronicznych i udostępnienia osobom trzecim.

2. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do dzieła obejmuje także zezwolenie na wykonywanie autorskich praw zależnych.

3. Prawa nabyte na podstawie § 7 pkt 1 AP „Gwardia” Koszalin może przenieść na osoby trzecie.

4. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo opublikowania imienia, nazwiska i informacji o zwycięzcy konkursu i osób wyróżnionych oraz umieszczenie ich w materiałach informacyjnych i promocyjnych Organizatora oraz w mediach i Internecie.